csalad.hu - Ahol otthon vagy!
CSALAD.HUAhol otthon vagy!
Befektetés a jövőbe
Címke: #közösségimédia
A net nem családi fotóalbum!
A net nem családi fotóalbum!
2019. szept. 10. 5:00
Vajon az a serdülőkorú gyermek, aki úgy nőtt fel, hogy kicsi kora óta minden lépését megörökítik és felteszik az internetre, milyen tudatossággal posztol majd a saját életéről? Erről kérdezte a csalad.hu Kovács Anna Sára szociológust, az UNICEF Magyarország gyermekjogi szakértőjét.
Család, média, kommunikáció
Család, média, kommunikáció
2019. szept. 6. 10:59
Milyen hatással van a média a családmodellre, a férfi és a női szerepekre? Az újfajta kommunikációs eszközök hogyan befolyásolják a családi közösségeket? Erre kerestek választ a Család, média, kommunikáció szekció előadói a III. Budapesti Demográfiai Csúcs péntek délelőtti programjában.
Az óceántól a Tisza-tóig - közösségi médiával a környezetvédelemért
Az óceántól a Tisza-tóig - közösségi médiával a környezetvédelemért
2019. jún. 21. 12:21
Az emberek védik azt, amit szeretnek, de csak azt szeretik, amit ismernek. Szeretném, ha minél többen ismernék és szeretnék meg az óceánokat, és védelmeznék azt – vallja egy fiatal angol lány, aki a közösségi média erejét a környezet védelmére használja. És ha azt gondolnánk, hogy mindaz, amit képvisel, túl messze van Magyarországtól, nagyon tévedünk: már a Tisza-tavon is tehetünk a környezet védelméért kenuzás közben, ráadásul ingyen.
Az ötvenesek körében is hódít az okostelefon
Az ötvenesek körében is hódít az okostelefon
2019. máj. 8. 15:27
Egyre népszerűbb az okostelefon az ötvenesek körében, és a fotót megosztó hetvenévesnél idősebb netezők negyede posztolt már szelfit magáról a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb, 2018-at vizsgáló kutatása szerint. A felmérésből kiderült az is, hogy a húszévesnél fiatalabbaknál az internet szinte az egyetlen információforrás, ötödük már egyáltalán nem néz tévét.
Nincs nagy hatással a közösségi média a kamaszokra
Nincs nagy hatással a közösségi média a kamaszokra
2019. máj. 7. 13:54
A közösségi médiának csekély hatása van a serdülők életére - állapította meg egy kutatás, amelyet 12 ezer fiatal bevonásával folytattak Nagy-Britanniában.