CSALAD.HUAhol otthon vagy!
Befektetés a jövőbe
Címke: #média
Család, média, kommunikáció
Család, média, kommunikáció
2019. szept. 6. 10:59
Milyen hatással van a média a családmodellre, a férfi és a női szerepekre? Az újfajta kommunikációs eszközök hogyan befolyásolják a családi közösségeket? Erre kerestek választ a Család, média, kommunikáció szekció előadói a III. Budapesti Demográfiai Csúcs péntek délelőtti programjában.
Családi életre nevelés olvasással, tévézéssel
Családi életre nevelés olvasással, tévézéssel
2019. jún. 18. 15:47
A hírekben a családok tragikus eseményekkel mutatkoznak be, a reklámokban idilliek, irigylésre méltóak, a filmekben botrányok tarkítják életüket. Ebből is látható: nem mindegy, hogy a fiatalok milyen szemlélettel találkoznak a médiában, a családi életet milyen összefüggésben mutatják meg számukra – hangzott el a KINCS rendezvényén.
Influencerek helyett a családjuknak hisznek a fiatalok
Influencerek helyett a családjuknak hisznek a fiatalok
2019. máj. 17. 10:36
Amikor döntést hoznak, a fiatalok jobban bíznak a közvetlen környezetükben, mint a tényekben és statisztikákban. Csaknem 300 egyetemi hallgatót kérdeztek meg döntéshozatali attitűdjeikről. A kutatás szerint a trendekkel ellentétben az Y- és Z-generáció az influencereket nem tekinti hiteles forrásnak.
Óvjuk okosan a kicsiket a reklámoktól!
Óvjuk okosan a kicsiket a reklámoktól!
2019. máj. 9. 10:17
A reklámok manipulatív hatása a gyermekeknél érvényesül a legerősebben – derül ki az Amerikai Pszichológiai Társaság vizsgálatából. Azonban van megoldás arra, hogy tudatosabbá tegyük a legkisebbeket a médiafogyasztásban.
Az ötvenesek körében is hódít az okostelefon
Az ötvenesek körében is hódít az okostelefon
2019. máj. 8. 15:27
Egyre népszerűbb az okostelefon az ötvenesek körében, és a fotót megosztó hetvenévesnél idősebb netezők negyede posztolt már szelfit magáról a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb, 2018-at vizsgáló kutatása szerint. A felmérésből kiderült az is, hogy a húszévesnél fiatalabbaknál az internet szinte az egyetlen információforrás, ötödük már egyáltalán nem néz tévét.