Jelentkezés tanúsításra

A jelentkezés megkezdéséhez kérjük, hogy válassza ki a „Jelentkezés-Munkahely” gombot, amennyiben munkahelyként vagy a „Jelentkezés-Szolgáltató Hely” gombot, amennyiben szolgáltató helyként kíván jelentkezni.

Ezután kérjük, adja meg a kapcsolattartó adatait. Kapcsolattartó az a személy, aki a szervezet nevében kitölti a kérdőívet. Az itt megadott e-mail címmel és jelszóval később is bármikor meg tudja tekinteni a már bevitt céges adatait és a kitöltött vagy félbehagyott kérdőívét, oly módon, hogy a főoldalon található „Bejelentkezés” gombra kattintva megadja a rögzített e-mail címet és az ahhoz tartozó jelszót. A „Hol/kitől hallott rólunk?” üres mezőbe kérjük, annak a személynek vagy fórumnak (újság, TV, stb.) a nevét írja be, akitől/ahol halott tanúsítványunkról. Ez az adat fontos számunkra, hogy fel tudjuk mérni egyrészt munkatársaink, másrészt a média hatékonyságát. A hozzájárulása előtt kérjük, olvassa el figyelmesen az Adatkezelési tájékoztatót, Szabálykönyvet, Etikai kódexet, melyek a főoldal menüsorában találhatóak. A „Tovább” gomb megnyomásával megkezdheti a szervezet adatainak rögzítését. A regisztrációt követően kérjük, nyilatkozzon arról, hogy melyik audit eljárást választja. (online, helyszíni audit)

A szervezeti adatok megadása után a „Tovább” gomb megnyomásával kezdheti meg a kérdőív kitöltését.

A kérdőívnél a „Tovább” gomb megnyomása rögzíti az adott oldalon bevitt válaszokat. Amennyiben valamilyen oknál fogva meg kívánja szakítani a kérdőív kitöltését, nyomja meg a „kilépés” gombot. Újabb bejelentkezés után a „Jelentkezéseim”- nél látható, hogy az adott kérdőív milyen kitöltöttségi szinten áll. Ebben az esetben a „Kérdőív” gombra kattintva attól az oldaltól kezdve tudja folytatni a kérdőívet, ahol korábban abbahagyta. A „Vissza” gomb megnyomásával bármikor visszamehet a kérdőív előző oldalaira. Az ott lévő válaszai egészen addig módosíthatók, amíg 100%-ban ki nem töltötte a kérdőívet. 100%-os kitöltöttség esetén már nem tud visszalépni, a rendszer tárolta a szervezeti adatokhoz kapcsolódó kérdőívet.

A kérdőív kitöltése után egy visszaigazoló emailt küldünk Önnek, mely tartalmazza az Ön által megadott kapcsolattartói és szervezeti adatokat, valamint a kérdőív kérdéseire adott válaszait.

A kérdőív kiértékeléséről szóló dokumentumot, online audit esetén a beérkezéstől számított 15, helyszíni audit esetén 60 napon belül megküldjük Önnek. Amennyiben ezen előszűrési folyamatban (kérdőív kitöltése) a szervezete elérte a tanúsítvány megszerzéséhez szükséges pontszámot, úgy munkatársaink online audit esetén 30 napon belül, helyszíni audit esetén 60 napon belül egyeztetnek időpontot szervezetük kapcsolattartójával, hogy elektronikusan megküldött dokumentumaik alapján, vagy személyesen leellenőrizzék az Ön által megjelölt családbarát intézkedések meglétét. Kollegáink online vagy helyszíni auditálását követően a védjegy okiratot felhasználói fiókjából töltheti le. Amennyiben az előszűrő kérdőív pontszáma nem érte el az auditáláshoz szükséges pontértéket, keresse fel ügyfélszolgálatunkat a +36 30 827 2523 telefonszámon vagy e-mailben ugyfelszolgalat@csalad.hu címen, hogy tanácsadó munkatársaink segítséget nyújthassanak a felkészülésben. Tanácsadói szolgáltatásunk ingyenes!

JELENTKEZÉS MUNKAHELYKÉNT JELENTKEZÉS SZOLGÁLTATÓHELYKÉNT