KARRIER

Családbarát Magyarország Központ

A Családbarát Magyarország Központ Nonprofit Közhasznú Kft. komplex családpolitikai, nőpolitikai, idősügyi és gyermekjóléti szakmai feladatok és folyamatok tervezését, megvalósítását végzi. Segíteni kívánjuk a családokat, a párkapcsolatokat, a munka-magánélet egyensúlyának megteremtését, a nemzedékek közötti együttműködést, a védendő társadalmi csoportok (gyermekek, idősek, nők) pozitív diszkriminációját projektekkel, programokkal, egyéb kapcsolódó rendezvényekkel.

JELENLEG AZ ALÁBBI POZÍCIÓKRA VÁRUNK JELENTKEZŐKET:

A Családbarát Magyarország Központ Nonprofit Közhasznú Kft. a Miniszterelnökséghez kötődő háttérintézményként komplex családpolitikai, nőpolitikai, idősügyi és gyermekjóléti szakmai feladatok és folyamatok tervezését, megvalósítását végzi.

Cégünk azért dolgozik, hogy a munka és család ne egymást kizáró, hanem erősítő célok legyenek az emberek életében. Hisszük, hogy napi munkánk a közjót szolgálja. 

Fontos társadalmi kihívások megoldásában van szerepünk, ezért szükség lesz rá, hogy Ön is érezze magában az elszántságot!

Csatlakozzon hozzánk Jogi és beszerzési igazgatóság BESZERZÉSI REFERENS munkakörbe.

 

Milyen feladatok várnak Önre?

• Közbeszerzési értékhatár alatti beszerzési eljárások előkészítésében való operatív közreműködés (gazdasági szereplők előminősítése, indikatív ajánlatkérések összeállítása és kiküldése, becsült érték meghatározása, egybeszámítási kötelezettség vizsgálata, a beszerzési igények közbeszerzési-jogi szempontú minősítése, műszaki leírás beszerzési szempontú ellenőrzése, együttműködés a szakterületekkel).

• Közbeszerzési értékhatár alatti beszerzési eljárások lebonyolítása, koordinálása és teljes körű dokumentálása (ajánlatkérés dokumentációjának összeállítása, kiküldése, kiegészítő tájékoztatás nyújtás, értékelés elvégzése, hiánypótlási felhívás, felvilágosítás és árindoklás kérés, eredménytájékoztató elkészítése, szerződéstervezet, illetve megrendelő előkészítése).

• Központosított (köz)beszerzési eljárások lebonyolításában való közreműködés (NKOH, DKÜ, KEF igénybejelentéshez szükséges dokumentumok előkészítése, igénybejelentés, portálokon keresztüli beszerzés lebonyolítása, hiánypótlások teljesítése).

• Beszerzés eredményeként megkötendő szerződések előkészítése.

• Beszerzési kérdésekben tanácsadás a szakterületek részére.

• KEF, DKÜ, NKOH Portál napi szintű kezelése.

• Kapcsolódó adatszolgáltatások teljesítése.

 

Pályázati feltételek:

• Felsőfokú végzettség.

• Közbeszerzési értékhatár alatti beszerzések (különösen árubeszerzés és szolgáltatás megrendelés) bonyolításában szerzett legalább 2 év szakmai tapasztalat.

• A közbeszerzési értékhatár alatti beszerzésekre irányadó joganyag, valamint a vonatkozó joggyakorlat magabiztos ismerete.

• Központosított közbeszerzésekre vonatkozó jogszabályok ismerete.

• NKOH, DKÜ és KEF portálok rutinos, önálló kezelése.

 

Elvárt kompetenciák:

• Önálló, konstruktív munkavégzés.

• Proaktív, problémamegoldó szemlélet.

• Megbízható, terhelhető személyiség.

• Részletekre való odafigyelés, precizitás és minőségközpontúság.

• Szoros határidők melletti munkavégzésre való képesség.

• Kiváló tervezési, koordinációs és prioritásmeghatározási képességek.

 

 Előnyt jelent ha:

• Van beszerzési szakterületen szerzett többéves szakmai tapasztalata.

• Közbeszerzési tárgyú végzettsége is van (közbeszerzési referens, közbeszerzési szakjogász).

• Jogi végzettséggel rendelkezik.

 

Amit kínálunk: 

• A család, a magánélet és a munka összeegyeztethetőségét.

• Versenyképes jövedelmet, cafeteria juttatást.

• Határozatlan időtartamú jogviszonyt. 

• Teljes munkaidős munkaviszonyt. 

• Home office lehetőségét hetente egy napon a próbaidő lejárta után.

• Dinamikus környezetet, fejlődő vállalati hátteret.

• Támogató csapatot, jó hangulatú munkahelyi légkört

• Vállalati mobil telefon és laptop biztosítását.

 

Miért érdemes velünk dolgozni:

• Mert mi számíthatunk egymásra, szakmai és emberi közösséget alkotunk.

• Nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak.

• Nyitott, közvetlen légkörben valósíthatja meg Önmagát és tisztelettel bánunk egymással.

• Sikereivel, szakmai tudásával karrierjét folyamatosan fejlesztheti.

 

Munkavégzés helye:

Budapest, XIII. kerület, jól megközelíthető iroda.

Munkavégzés ideje:

08:00-16:30 óráig.

Kezdés dátuma:

Kiválasztást követően azonnal. 

Jelentkezés módja: 

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, személyes adatait, szakmai életútját bemutató, fényképes önéletrajzát, motivációs levelét, bérigény megjelölésével a karrier@csalad.hu címre „Beszerzési referens” tárggyal kérjük megküldeni.

Jelentkezési határidő: 

2022.05.31.