A képzés célja

A képzés célja a személyiségfejlesztés, a területhez kapcsolódó kommunikáció és a kliensekkel történő kapcsolattartás elsajátítása szituációs gyakorlatokkal, a személyes kompetencia fejlesztése, az asszertív magatartás és asszertív kommunikáció, valamint az alapvető informatikai ismeretek megismerése.

A képzés jellege

Engedélyezett felnőttképzés (E-001720/2017/D009)

A képzés célcsoportja

A telefonos lelki elsősegély szolgálatok kezdő önkéntes segítői.

A jelentkezés feltétele

A telefonos lelki elsősegély szolgálatok kezdő önkéntes segítője.

A képzés formája

25 órás csoportos képzés, amely jellemzően 3 egymást követő napon, napi 7-9 tanórában valósul meg 30 fős csoportokban.

Főbb tematikai egységek

  1. A telefonos ügyelő munkájához kapcsolódó alapfogalmak
  2. A telefonos ügyelő munkájához kapcsolódó alapvető jogi ismeretek.
  3. A telefonos ügyelő munkájához kapcsolódó elemi pszichológiai ismeretek.
  4. A telefonos ügyelő munkájához kapcsolódó alapvető szociálpolitikai ismeretek.

Az ismeretek számonkérésének módja

Folyamatos aktivitás a képzés során.

A képzés elvégzését igazoló dokumentum megnevezése

Látogatási igazolás/tanúsítvány

Részvételi díj

A képzés a Kríziskezelő szolgálatok fejlesztése című, EFOP-1.2.4.-VEKOP-16-2016-0001 azonosító számú kiemelt projekt keretében valósul meg, a projekt megvalósítási időszakában térítésmentes.

Jelentkezés

Jelenleg nem hirdetünk képzést, kérjük, látogasson vissza később.