Jelentkezés tanúsításra

A jelentkezés megkezdéséhez kérjük, hogy válassza ki a „Jelentkezés-Munkahely” gombot, amennyiben munkahelyként vagy a „Jelentkezés-Szolgáltató Hely” gombot, amennyiben szolgáltató helyként kíván jelentkezni.

Ezután kérjük, adja meg a kapcsolattartó adatait. Kapcsolattartó az a személy, aki a szervezet nevében kitölti a kérdőívet. Az itt megadott e-mail címmel és jelszóval később is bármikor meg tudja tekinteni a már bevitt céges adatait és a kitöltött vagy félbehagyott kérdőívét, oly módon, hogy a főoldalon található „Bejelentkezés” gomb megnyomása után megadja a rögzített e-mail címet és az ahhoz tartozó jelszót. A „Hol/kitől halott rólunk?” üres mezőbe kérjük, annak a személynek vagy fórumnak (újság, TV stb.) a nevét írja be, akitől/ahol halott tanúsítványunkról. Ez az adat fontos számunkra, hogy fel tudjuk mérni egyrészt munkatársaink, másrészt a média hatékonyságát. A hozzájárulása előtt kérjük, olvassa el figyelmesen az Adatvédelmi tájékoztatót, Szabálykönyvet, Etikai kódexet, melyek a főoldal menüsorában találhatóak. A „Tovább” gomb megnyomásával megkezdheti a szervezet adatainak regisztrálását.

A szervezeti adatok megadása után a „Tovább” gomb megnyomásával kezdheti meg a kérdőív kitöltését.

A Kérdőívnél a „Tovább” gomb megnyomása rögzíti az adott oldalon bevitt válaszokat. Amennyiben valamilyen oknál fogva meg kívánja szakítani a kérdőív kitöltését, nyomja meg a „kilépés” gombot. Később a bejelentkezés után a „Jelentkezéseim”- nél látható, hogy az adott kérdőív milyen kitöltöttségi szinten áll. Ebben az esetben a „Kérdőív” gomb megnyomása után attól az oldaltól kezdve tudja folytatni a kérdőívet, ahol korábban abbahagyta. A „Vissza” gomb megnyomásával bármikor visszamehet a kérdőív előző oldalaira. Az ott lévő válaszai egészen addig módosíthatók, amíg 100%-ban ki nem töltötte a kérdőívet. 100%-os kitöltöttség esetén már nem tud visszalépni, a rendszer tárolta a szervezeti adatokhoz kapcsolódó kérdőívet.

A kérdőív kitöltése után egy visszaigazoló emailt küldünk Önnek, mely tartalmazza az Ön által megadott kapcsolattartói és szervezeti adatokat, valamint a kérdőív kérdéseire adott válaszait.

A kérdőív kiértékeléséről szóló dokumentumot, a beérkezéstől számított 60 napon belül megküldjük Önnek. Amennyiben ezen előszűrési folyamatban (kérdőív kitöltése) a szervezete elérte a tanúsítvány megszerzéséhez szükséges pontszámot, úgy munkatársaink 60 napon belül felkeresik szervezetét, hogy személyesen is leellenőrizzék az Ön által megjelölt családbarát intézkedések meglétét. Kollegáink helyszíni auditálását követően a védjegy okiratot postai úton megküldjük Önnek. Amennyiben az előszűrő kérdőív pontszáma nem érte el az auditáláshoz szükséges pontértéket, keresse fel ügyfélszolgálatunkat a +36 30 827 2523 telefonszámon vagy e-mailben ugyfelszolgalat@csalad.hu címen, hogy tanácsadó munkatársaink segítséget nyújthassanak a felkészülésben. Tanácsadói szolgáltatásunk ingyenes!

JELENTKEZÉS-MUNKAHELY JELENTKEZÉS-SZOLGÁLTATÓ HELY