KARRIER

Családbarát Magyarország Központ

A Családbarát Magyarország Központ Nonprofit Közhasznú Kft. komplex családpolitikai, nőpolitikai, idősügyi és gyermekjóléti szakmai feladatok és folyamatok tervezését, megvalósítását végzi. Segíteni kívánjuk a családokat, a párkapcsolatokat, a munka-magánélet egyensúlyának megteremtését, a nemzedékek közötti együttműködést, a védendő társadalmi csoportok (gyermekek, idősek, nők) pozitív diszkriminációját projektekkel, programokkal, egyéb kapcsolódó rendezvényekkel.

JELENLEG AZ ALÁBBI POZÍCIÓKRA VÁRUNK JELENTKEZŐKET:

A Családbarát Magyarország Központ Nonprofit Közhasznú Kft. a Miniszterelnökséghez kötődő háttérintézményként komplex családpolitikai, nőpolitikai, idősügyi és gyermekjóléti szakmai feladatok és folyamatok tervezését, megvalósítását végzi. Cégünk azért dolgozik, hogy a munka és család ne egymást kizáró, hanem erősítő célok legyenek az emberek életében. Hisszük, hogy napi munkánk a közjót szolgálja. 
Fontos társadalmi kihívások megoldásában van szerepünk, ezért szükség lesz rá, hogy Ön is érezze magában az elszántságot!
Csatlakozzon hozzánk HR Igazgatóságunkra HR IGAZGATÓ munkakörbe.

Milyen feladatok várnak Önre?

  • Részvétel humánerőforrást érintő változások menedzselésében, a szervezetfejlesztés irányvonalainak meghatározásában, illetve a folyamatok kiépítésében.
  • A szervezet üzleti céljait támogató HR stratégia megfogalmazása és megvalósítása.
  • A területek vezetői számára a HR szakmai tanácsadói tevékenység ellátása munkaügyi, munkajogi, munkaerő-tervezési, toborzás-kiválasztási, teljesítménymenedzsment, képzési és karriermenedzsment kérdésekben.
  • A személyügyi adminisztráció és a munkaviszony létesítésével, valamint megszüntetésével összefüggő feladatok koordinálása.
  • Kimutatások, beszámolók és elemzések készítése a menedzsment számára.
  • Fluktuáció csökkentése, megtartási stratégia, exit interjúk nyomon követése, akciótervek kidolgozása.
  • A terület feladataink átgondolása, fejlesztési javaslatok kidolgozása.
  • A létszám-, munkaidő- és bérgazdálkodás koordinálása, HR controlling feladatok ellátása.
  • A vállalati kultúra és a hatékonyság javítására irányuló kezdeményezések, új modellek bevezetése, folyamatfejlesztése, szervezetfejlesztés.
  • Aktív részvétel a HR szabályzatok kialakításában.
  • Az információáramlás biztosítása a HR és a divíziók, illetve a területek vezetői között.
  • Partneri viszony fenntartása a vezetőséggel és a vonalbeli vezetőkkel.
  • A HR munkatársak napi munkájának koordinálása.
  • A szervezet személyügyi, munkaügyi és adminisztratív HR feladatainak irányítása, riportok készítése.
  • Aktív részvétel az üzleti célokat támogató munkaerő-gazdálkodásban.
  • Közreműködés a vállalati bérpolitika és kompenzációs irányelvek következetes megvalósításában.
  • HR compliance, a törvényi és belső szabályzati környezetnek való megfelelés betartása és betartatása.

Pályázati feltételek:

  • Felsőfokú HR végzettség
  • Hasonló területen szerzett legalább 7 éves szakmai tapasztalat
  • Vezetői gyakorlat (legalább 5 év)

Elvárt kompetenciák:

  • Naprakész munkajogi ismeretek.
  • Önálló, felelősségteljes, precíz munkavégzés. 
  • Nagy teherbírás.
  • Rendszerszintű, komplex gondolkodás.
  • Proaktív, problémamegoldó szemlélet.
  • Jó tárgyalási- és szervezőkészség.
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség.
  • Kedves, segítőkész személyiség.
  • Ösztönző, motiváló képesség. 

Előnyt jelent:

  • Közigazgatási tapasztalat. 
  • Szervezetfejlesztési tapasztalat, gyakorlat.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetést.
  • Határozatlan idejű munkaviszonyt.
  • Szakértői hozzáállás megbecsülését.
  • Cafeteria juttatást (SZÉP kártya, bruttó 450 000 Ft/év).
  • Home office lehetőségét hetente egy napon a próbaidő lejárta után.
  • Vállalati mobil telefon és laptop biztosítását.
  • Változatos, szakmai fejlődést biztosító feladatokat.
  • Dinamikus környezetet, fejlődő vállalati hátteret.
  • Támogató csapatot, jó munkahelyi légkört.

Miért érdemes velünk dolgozni:

  • Mert mi számíthatunk egymásra, szakmai és emberi közösséget alkotunk.
  • Nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak. 
  • Nyitott, közvetlen légkörben valósíthatja meg Önmagát és tisztelettel bánunk egymással.
  • Sikereivel, szakmai tudásával karrierjét folyamatosan fejlesztheti.

Munkavégzés helye:

XIII. kerület, jól megközelíthető iroda

Kezdés dátuma:

Kiválasztást követően azonnal 

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, személyes adatait, szakmai életútját bemutató, fényképes önéletrajzát, motivációs levelét, bérigény megjelölésével a karrier@csalad.hu címre „HR Igazgató” tárggyal kérjük megküldeni.

Jelentkezési határidő:

2022.05.15.