A BT (British Telecommunications) által kezdeményezett kampány célja, hogy a tavaszi szünet első munkanapján, április 18-án a dolgozó szülők közül minél többen magukkal vigyék gyermeküket a munkahelyükre, így betekintést adva a számukra titokzatos világba.

A kezdeményezéshez – melynek célja az élmény és az ismeretterjesztés mellett a vállalatok családbarát mentalitásának erősítése is – egy nap alatt már hat vállalat csatlakozott.

A felhívásba bekapcsolódó vállalatoknak segítséget nyújtunk a felkészülésben a jó gyakorlatok, szervezési tippek, kommunikációs anyagok megosztásával. Reméljük, az idén első alkalommal megrendezendő akció hagyományteremtő lesz, és jövőre még több cég, szülő és gyermek készül majd a nagy Mutiholdolgozol Napra – mondta Ujvári Enikő, a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom alelnöke.

A gyermekek nagy része nem ismeri szülei munkahelyét és nem látnak bele a napjaikba. A gyermekes nap nagyszerű alkalom arra, hogy megismerkedjenek szüleik munkahelyi közegével, megértsék, hogy mivel foglalkoznak a szülők nap mint nap. Ez jelentősen hozzájárulhat a gyermekek jövőképének formáláshoz és a családi kötelékek erősítéséhez.

A gyermekeknek szervezett kreatív programokkal színesített napot minden vállalat saját maga állítja össze a Három Királyfi Három Királylány Mozgalom javaslataira építve. A céges tervek között skype konferencia, nemzetközi játékok, valamint biztonságos internetezést, pénzügyi tudatosságot, IT technológiák megismerését célzó játékok is szerepelnek majd.