2018-09-23 00:00:00 Táncpark a Millenárison

Kampány népszerűsíti a téli belföldi turizmust

Új belföldi kommunikációs kampányt indított a téli kikapcsolódás, az egészségturizmus és a gyógyvíz népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), a hétfőtől egy hónapon át tartó akcióhoz eddig több mint 200 szálláshely és fürdő csatlakozott speciális ajánlatokkal - jelentette be Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója sajtótájékoztatón.

Guller Zoltán kiemelte: Magyarország négy évszakos úti cél, amely a téli időszakban számos élményt kínál. Szeretnék elérni, hogy minél többen vegyenek részt téli belföldi pihenésen. Sikeres belföldi turizmus nélkül nincsen sikeres beutazó turizmus sem - fogalmazott a vezérigazgató.

Közölte, hogy a kampányhoz kapcsolódó téli feltöltődés nevű speciális ajánlatok a hellomagyarorszag.hu oldalon elérhetőek január 15. és február 15. között. Hozzátette, óriásplakátokon, tv-hirdetésekkel és rádiós sportokkal népszerűsítik a lehetőségeket.

Elmondta, a belföldi turizmus folyamatosan és dinamikusan nőtt az elmúlt hét évben, 2010-hez képest tavaly már megkétszereződött az utazások száma. Úgy vélte, több régióban is sikerült a szezonalitást csökkenteni, de még nem érték el azt, hogy az emberek az egész évet alkalmasnak találják a kikapcsolódásra.

A téli kampányban az MTÜ együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével (MSZÉSZ), és a Magyar Fürdőszövetséggel (MFSZ), a kampány bemutatja egy-egy úti cél egészségturisztikai kínálatát, legismertebb gyógyvizeit és fürdőit, felhívja a figyelmet az elérhető kulturális élményekre, például a farsangi hagyományokra.

(MTI)